لوگوی ثنا جون

<body>
©Temp by : mr.papiyone


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





miss sonia

اسلایدر

ハートカーソルッ!!!

☆彡ぱちゅてるかーそる*

✘...mis sonia...✘
✘miss sonia ...✘
✘ miss sonia✘

Profile

Links

Other

سلام ثنا جون لوگوت حاضره خیلی خوب شده امیدوارم خوشت بیاد چون متحرک بود و نمیشد عکسشو سیو کنم اپلود کنم بهت نشون بدم خودم از صفحه عکس گرفتم

البته  کیفیتشون اچ تی هر موقع نظراتو کامل تو پست ثابت دادی منم کدو میدم

 



نظرات شما عزیزان:

ثنا
ساعت21:08---2 فروردين 1394
گلم من نمیتونم اینجوری بردارم کدو
اصلا تو این وبم بده
ببخشید اسباب زحمت شدم حسابی


ثنا
ساعت21:17---23 اسفند 1393
ندادی!

پاسخ:باشه الان میدم



ثنا
ساعت19:15---13 اسفند 1393
گلم کد لوگومو نمیدی؟عجله دارم!
پاسخ:دادم که


♥عاشقانه♥میلاد♥مهلا♥
ساعت16:12---12 اسفند 1393
سلام خوبی گلم♥وبت عالیه♥به وبلاگمون سر بزن نظر بده منتظرتم♥دوست داشتی منو با اسم ♥عاشقانه میلاد و مهلا♥لینک کن بعد نظر بده لینکت کنم♥

اینم ادرس چت روممون دوست داشتی روممون رو هم لینک کن اگه بیای خوشحال میشیم♥ساحل چتwww.sahelchat.org

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥


َAr@n!ka
ساعت20:44---11 اسفند 1393


ثنا
ساعت18:42---8 اسفند 1393
خیلی خوب شده مرسییییییییییییییییییییییییییی ییی
هزینشم پرداخت کردم
بازم مرسی!
پاسخ:واقعا؟ وای مرسی گلم تو نظرات وبت بهت کدو میدم مشکلی داشت بهم بگو


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






Tags:
|جمعه 8 اسفند 1393برچسب:,|15:56|girl pink|


Welcome To My Web

welcom To my blog l,m 12 I Love you